Tal com hem fet al·lusió a l'entrada anterior, referent a la importància de la coordinació entre el centre psicopedagògic i el centre escolar, pensem que cal considerar la relació del centre psicopedagògic amb la família. Tal i com fan amb els centres escolars dels infants, per Nadal i al juny, el director del centre, fa una entrevista amb les famílies transmetent l'evolució dels seus fills, les dificultats i com poden actuar, així com, els orienta i els aconsella en les seves preocupacions.
Volem destacar l'entrevista que es realitza als dos mesos després d'haver començat la reeducació. Aquesta és de gran importància ja que es parla sobre com ha anat l'adaptació de l'infant en aquest procés. Es comenta el vincle que s'ha establert amb el professional, l'acceptació d'ajuda, la seva predisposició, l'autonomia,... i, l'actitud respecte el treball proposat, el company i el joc. És un moment que permet escoltar a les famílies i respondre moltes de les seves qüestions.
Fent aquest procés s'aconsegueix que tots els agents implicats en l'educació de l'infant estiguin connectats garantint, així, la continuïtat en els diferents contextos d'intervenció:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada