Material de les assignatures del segon cicle de psicopedagogia de la UOC:
- Barrachina, L.A. (Coord.) (2011). Diagnòstic en educació. Barcelona. UOC.
- Barrachina, L.A. (Coord.) (2011). Diagnòstic en educació. Barcelona. UOC.
- Beltrán, J., Crespo, R., Nicolau, A., Pascual, J. (2003). Interculturalitat i educació. Barcelona. UOC
- Boada, H., caparrós, A. (2008). Processos psicològics bàsics. Barcelona. UOC
- Cabero, J. (Coord.) (2003). Noves tecnologies de la informació i la comunicació en l’educació. Barcelona. UOC.
- Coll, C. (Coord.) (1997). Psicologia de la instrucció. Barcelona. UOC
- Coll, C. Zabala, M. (2001) Disseny, desenvolupament i innovació del currículum. Barcelona. UOC
- Chavarria, X. (2011) Avaluació de programes, centres i professors. Barcelona. UOC.
- Echeita, G. (2000). Educació Especial. Barcelona. UOC
- Echevarría, B.(coord.), martínez, M., Isus, S., Sarasola, L. (2008). Orientació professional. Barcelona. UOC
- Espasa, A., Mayordoma, R., cabrera, N. (Coords). Guia del pràcticum de psicopedagogia. Practicum I i II. Barcelona. UOC.
- Fidalgo, A., Gómez, J., León, O., Montero, I. Mètodes, dissenys i tècniques en investigació psicopedagògica. Barcelona. UOC.
- Giné, C., Mauri, T. (Coord.) (2003). Anàlisi de casos. Barcelona. UOC
- Mateo, J., Vidal MC. (Coord.) (2000). Mètodes d’investigació en educació. Barcelona. UOC
- Monereo, C. (Coord) (2003). Models d’orientació i intervenció psicopedagògica. Barcelona. UOC
- Mauri, T. Monereo, C. i Badia, A. (Coords.)(2004): La pràctica psicopedagògica en educació formal (volum I). Practicum I. i Material a l’aula virtual. Barcelona. UOC
- Pedró, F. (Coord.), Benitítez, M. Blanch, J. (2009) Polítiques educatives, legislació escolar i intervenció psicopedagògica. Barcelona. UOC.
- Perinat, A (Coord.) (2004). Desenvolupament i aprenentatge durant l’edat escolar. Barcelona. UOC
- Pueyo, A. (Coord.) i Navarroa, J. (2001) Psicologia de la personalitat. Barcelona. UOC
- Sánchez, E. (Coord.) (2000). Dificultats d’aprenentatge i intervenció psicopedagògica. Barcelona. UOC
- Siguan, M., Vila, I. (2011). Multilingüisme i educació. Bilingüisme i educació. Barcelona. UOC
- Vila, I. (2008). Entorn social i familiar i intervenció psicopedagògica. Barcelona. UOC
Altres documents:
- Coll, C.; Giné, C.; Martín, E. (2011). Passat, present i futur de la intervenció psicopedagògica. Acte de celebració dels 15 anys dels estudis de Psicologia i Ciències de l’Educació de la UOC. Barcelona, Novembre 2014. Extret de: https://www.youtube.com/watch?v=1wcmK7w9NSs
- Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat. Associació catalana. Desembre 2014. Extret de: http://tdahcatalunya.org/
- Fundació Cadach. Desembre 2014. Extret de: http://www.fundacioncadah.org/web/categoria/tdah-que-es-el-tdah.html
- Badia, A., Mauri, T., Monereo, C. (Coord.) (2004). La pràctica psicopedagogica en la educación formal. Barcelona: UOC.
- Centre psicopedagògic CDiTDEA (Centre de Diagnòstic i Tractament de les Dificultats Emocionals i de l'Aprenentatge). Setembre-Desembre 2014. Extret de: http://centrepsicopedagogic.com/
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada